wtorek, 14 lutego 2012

Sos czosnkowy


Oj przepraszam… teraz się mówi dip czosnkowy ;)
Dla mnie to dodatek wielu posiłków. Ekspresowy w wykonaniu i bardzo smaczny.


Składniki:
1 duża śmietana 18% (odchudzający się mogą skorzystać z jogurtu naturalnego lub greckiego)
1 czubata łyżeczka musztardy
1 duży ząbek czosnku
Sól, pieprz, cukier

Śmietanę przekładamy do miseczki, dodajemy musztardę i przeciśnięty czosnek. Solimy, słodzimy i pieprzymy do smaku.
I gotowe :)


Z doświadczenie wiem, że jeden ząbek czosnku może się wydawać początkowo mało (po pierwszym zanurzeniu palca na próbę), ale sos ten potrzebuje kilka minut, żeby się przegryźć. Dwa ząbki mogą się po czasie okazać zabójcze dla naszego przełyku :)
Ale oczywiście jak kto woli :)

2 komentarze:

  1. O widzisz - nigdy nie wpadłam na dodanie musztardy, ja dodawałam łyżkę czubatą majonezu. Następnym razem spróbuję z musztardą :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi musztardy brakuje, to i majonezem zastąpię :) Ale częściej się u nas zdarza absencja tego drugiego :)

      Usuń

Dzięki! :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...