czwartek, 1 marca 2012

KILKA FAKTÓW O MNIE


  1. Mysą nazwał mnie mąż, dawno temu, kiedy byliśmy jeszcze narzeczeństwem. 
  2. Bo mam wielkie oczy, jestem mała, sprytna i zawsze czujna! :)
  3. Bo poza rozmiarami, jestem dość szara (przeciętna) - to już moje własne zdanie :)
  4. I brak mi wiary w siebie, zamiast wyjść do ludzi, to wciąż chowam się po kątach ;)
  5. Poza tym jestem miłośniczką muzyki klasycznej i opery.
  6. Uwielbiam akwarele i ikony.
  7. Mam słabość do dobrego jedzenia, dlatego mnóstwo czasu spędzam w kuchni, pichcąc coś nieustannie.
  8. Książki przegryzam czekolada i popijam dobrą, czarną herbatą.
  9. Nie znoszę bałaganu i chamstwa.
  10. Jestem maniaczką segregacji wszystkiego, co mnie otacza... począwszy od majtek i skarpetek, przez artykuły papiernicze i śmieci na przyprawach skończywszy ;)
  11. Moje ręce nie znoszą próżni, dlatego nie umiem zwyczajnie siedzieć przed tv i tylko oglądać 
  12. Uwielbiam wszelkie prace manualne z odnawianiem starych gratów na czele.
  13. Interesują mnie stylizacje wnętrz.
  14. Z zawodu jestem inżynierem, ale wydaje mi się, że jestem wszechstronnie uzdolniona (wydaje mi się!;)
  15. A na co dzień jestem  żoną męża (M), mamą Gutka  (4lata) i kurą domową w sosie własnym!
Zapraszam Was do odwiedzania mysiej nory. Będzie w niej wszystko, co tylko można spotkać w moim domu. 
Przepisy kucharskie, Inspiracje wnętrzarskie, moje własne DIY, i wiele innych :)

pocztamyski@gmail.com

1 komentarz:

  1. Rozbawiłaś mnie tłumaczeniem pochodzenia Twego pseudonimu artystycznego ;) Z tym chowaniem po kątach szczególnie :D
    Pkt.9 i 10. i 11. uświadomił mi, że jesteśmy do siebie bardzo podobne. Pkt. 12. i 13. to podobieństw ciąg dalszy.
    Ogólnie to fajna z Ciebie mysz! :)))

    OdpowiedzUsuń

Dzięki! :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...