czwartek, 24 maja 2012

Gutek jedzie nad morze ;)

Zanim jeszcze zdążyłam przemyśleć jak powinien wyglądać mój salon, jaką chciałabym sypialnię, łazienkę czy kuchnię, opracowałam sobie w głowie wygląd pokoju mojego syna. 
Co ja mówię. Zanim jeszcze zostałam matką miałam określony styl sypialni mojego potencjalnego potomka :)
Kocham styl sailor / nautical! :)
Biele, błękity, czerwone akcenty i surowe drewno! Paski, piękne dodatki i spokojne wnętrza.
Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie wprowadziła planu opracowanego całe lata temu w życie :)

Już od jakiegoś czasu kolekcjonuję dodatki do pokoju Gutka.
Kiedyś w lumpeksie znalazłam poszewki na poduszki w czerwono białe pasy. Wyszperałam też świetnej jakości jeansową zasłonę. Mamy stoli i krzesełka w odpowiednich barwach.... 
A ostatnio, kiedy byłam z Gutkiem w pepco zauważyłam, że mój syn zatrzymał się przy półce z dodatkami biało - niebieskimi i do łapek brał różne figurki. Mało nie piszczałam z radości, bo trafił w dziesiątkę z moim zamysłem ;)
Tym oto sposobem nabyliśmy:

A w sieci wyszperałam kilka inspiracji:
1,2,3,4. potterybarnkids.com

1,2,3,4. potterybarnkids.com
1. trend-dir.net 2,3. potterybarnkids.com, 4. houzz.com
1. magiakobiet.pinger.pl 2. designdazzle.blogspot.com, 3. decor.karboose.com, 4. domosfera.pl,


U nas premiera pokoiku Gutka w lipcu. 
Trzymajcie kciuki. 
Jeśli nie znajdę odpowiedniej tapety (na 1 ścianę ;) to czeka mnie malowanie pasów, grrrr - bardzo mnie to cieszy :-/ 


8 komentarzy:

  1. Pięknie. Też bardzo lubię taki styl. Nawet w stroju :). Powodzenia we wprowadzaniu pomysłu w czyn!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Ja w stroju też uwielbiam marine! Aż dziw bierze, że tak mało pasów u mnie w garderobie! :)
      Podejrzewam, że gdybym miała grubszy portfel, to byłoby ich znacznie więcej :)

      Usuń
  2. Ja za takim morsko-wodnym niekoniecznie. Chociaż wygląd całościowy na zdjęciach fajny.
    Jak skończysz będzie pięknie. Gutek będzie zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, to się dopiero okaże, czy będzie zachwycony.
      Chociaż jemu chyba wsio ryba :)

      Usuń
  3. będzie cudnie!!! koniecznie się pochwal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Się może pochwalę :) Mam nadzieję, że mój plan uda mi się zrealizować.... ale bardzo przydałaby mi się maszyna do szycia, której wciąż się nie dorobiłam :)

      Usuń
  4. Uwielbiam marine style i choć nie urządzam dziecinnego pokoju to w sezonie wiosna/lato obładowałam się w marynarskie paski z czerwonymi dodatkami,kotwicami i kołami ratunkowymi :) Oj,będzie dzieciak zadowolony!A na kiedy planujesz finisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja marine tak samo uwielbiam... i w pokojach i na sobie i gdziekolwiek :) bardzo podobają mi się wnętrza w nadmorskich rezydencjach :)
      Na wakacje musi być gotowe! :)

      Usuń

Dzięki! :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...