piątek, 4 stycznia 2013

Coś niecoś o doniczkach

Nie wszyscy przywiązują wagę do takiego "szczegółu", jakim jest doniczka.
Wciąż w wielu domach goszczą wzory, które modne były 10-20 lat temu, tymczasem rynek ogrodowy oferuje coraz bogatszą ofertę i każdy może znaleźć coś dla siebie.
makro.pl
Uważam, że każde wnętrze można zarówno ozdobić jak i oszpecić, dobierając osłonki do kwiatów. 
Wyobraźcie sobie, że właściciele pokoju z poniższego wnętrza zamiast pasujących ceramicznych osłon, wyposażyli kwiaty w na przykład białe plastikowe doniczki.

domowladni.pl
domowladni.pl
Często też obserwuję przesyt kwiatowy w mieszkaniach. Parapety uginające się od doniczek, dobranych według nieznanego (nawet właścicielowi) wzoru. 
Poniższe wnętrze, to tylko jedna roślina. Ale po co więcej, skoro salon jest cały otoczony zielenią.

domowladni.pl
Wybór doniczek jest właściwie olbrzymi. Można wybierać między kolorami, fakturami i wzorami.
Od zwykłych, gładkich, jednokolorowych:

dogblog.finchester.org

poprzez moje ulubione gliniane:
cardiachealth.org

po wykorzystanie naczyń i pojemników, które mamy akurat pod ręką:
 
swiatkwiatow.pl
Przeglądając internet w poszukiwaniu tych wymarzonych według mnie wzorów natrafiłam również na takie cuda:

orient-express.com.pl
orient-express.com.pl

Niestety większość doniczek, które mi się podobają, są niedostępne dla mnie głównie ze względu na cenę.
Dlatego w następnym poście pokażę Wam co zrobiłam z tymi, co już miałam i jaki efekt uzyskałam :)

1 komentarz:

  1. o to to to :) ceramiczne doniczki są wciąż na mojej liście zakupów. Niestety. A to co mam ubrałam w sweterki i aż się boję, ze wiosną przyjdzie czas na zdjęcie pokrowca a spod niego wyjdzie.... yyy ;) pokazuj więc co tam wymodziłaś :))

    OdpowiedzUsuń

Dzięki! :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...