sobota, 2 marca 2013

SOBOTA

Uwielbiam sobotnie popołudnia.
W domu wysprzątane, sałatka chłodzi się w lodówce, sernik stygnie w piekarniku, drwa palą się w kominku, chłopaki na basenie, a ja usiadłam przed chwilą z kubkiem herbaty, żeby spokojnie zobaczyć co u Was? :)

Ale zanim to zrobię, to chcę Wam napisać o Wyzwaniu Fotograficznym u Uli.


Biorę w nim udział  po raz trzeci, choć do tej pory wszystkie wpisy robiłam w swoich zapiskach, ale ponieważ zadania Uli są bardzo kreatywne, to myślę, że właściwszym miejscem na ich umieszczanie jest moja norka.
Tematami w tym miesiącu są:


O co chodzi w tym wyzwaniu?
Przez 7 dni w tygodniu robimy zdjęcia na zadany temat. Każdy może dowolnie zinterpretować kolejny dzień.


Każdy może się dołączyć! Więc jeśli ktoś ma ochotę, to bez krempacji :)
Zaczynamy w poniedziałek!

Więcej na temat wyzwania TUTAJ

1 komentarz:

  1. Myska,ja się już fotek nie mogę doczekac...szkoda,że Julitka nie bedzie na bieżąco,ale może bedzie jakaś foto relacja ze stoku :)
    Też bym chciała się tak pobawić,ale u mnie sprzętu odpowiedniego niet...posiadam tylko zwykły kompakt :( no i chyba brak talenu haha!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki! :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...