czwartek, 11 kwietnia 2013

Poprawa :)

To naprawdę niesamowite, co pogoda może zrobić z człowiekiem :)
Przed chwilą skończyłam szorować wszystkie dostępne i najbardziej używane okna w domu i mi mało więc zadzwoniłam do mamy, że się wpraszam na popołudnie, coby i jej szybki lśniły czystością :)
 
Od wczoraj mamy prawdziwą wiosnę. Rano jeszcze zimno i mgliście było... ale jak kilka chwil później zaczęło przypierać słoneczko to od razu żyć się człowiekowi zachciało.
Najbardziej rozbawiły mnie przydomowe kwiatki, które dopiero teraz zaczęły kwitnąć i wystawiły swoje łebki do słońca... pomalusiu, bardzo i późno... ale zaczyna się szał!!!!
I pszczoły nawet się obudziły :)))))
 
 
 
Zdjęcie powyżej jest sprzed chwili dosłownie :) Jesienią zrobiłam sobie takie oczka, bo myślałam, że jak buchnie trawa na wiosnę, to nie znajdę kwiatuszków ;)
A tu lipa.... kwiatki się przebiły, a trawa ekhem, ekhem.... lepiej nie mówić jaka:)
 
 
W zeszłym poście pokazywałam różne dekoracje świąteczne, które robiłam.
Kto dokładnie prześledził zdjęcia, ten zauważył na pewno białe skrzynki, na których punkcie dostałam ostatnio bzika :)
Najpierw zaczęłam przy nich robić, a dopiero później zastanawiałam się do czego one mi posłużą :)
Okazało się, że zastosowań mają mnóstwo :)
 
 
Ta skrzynka ze zdjęcia powyżej wcześniej służyła jako szuflada (nie wiem komu, dostałam od teścia, miała być wyrzucona na śmietnik ;)
Wystarczyło wyczyścić i pomalować i idealnie wpasowała się na moje książki kucharskie :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Inna skrzynka stoi w salonie na parapecie (klik), a jeszcze inna znalazła miejsce w sypialni:
 
 
Obiecałam też pokazać Wam, jak prezentuje się haft, który wydziergałam dla mamy, a który posłużył niejako jako kartka urodzinowa(rozkłada się jak kartkę, życzenia są w środku):
 
 
 
 
Najważniejsze, że się spodobał! To był świetny dodatek do prezentu :))))
 
Ludziska, jest tak pięknie, że ciężko mi wysiedzieć przed komputerem, nosi mnie jak wściekłą :)
M ma dzisiaj wolne i rąbie drewno... ja nie wiem, może chwycę za taczki i zacznę je przewozić, czy układać na kupie :) coś muszę ze sobą zrobić bo zwariuję :)
lecę więc
paaaaa :)
 
 

26 komentarzy:

  1. O tak kolorowo już macie>??
    Super!
    U mnie póki co, tylko małe kępki zielonej trawy wybija się z ziemi. Ogólny obraz wydaje się być zielonym. Ale żadnego koloru więcej.

    Haft wyszedł Tobie śliczny, wcale sie nie dziwię, że się tak spodobał. Wszystkie kartki mogą się przy nim schować.

    A Ty nie szalej tak na razie, jeszcze zimno na prace ogrodowe. Nie rozchoruj się tylko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laska, trochę już przeterminowany ten mój komentarz, bo pewnie i u Ciebie teraz znaczniej bardziej kolorowo! :)))
      Od wczoraj dopiero szaleję w ogrodzie... kondycja mi jednak siadła... co się omacham to dyszę jak stara lokomotywa ;)

      Usuń
  2. Myska, a czt Ty się czasem dzielisz swoją energią? Bo może byś wysłała dobre fruidy telepatycznie. Albo drogą kropelkową, podeślę Ci męża, to naplujesz na niego, ale tak porządnie, żeby do wakacji wystarczyło, co?
    Skrzynki owszem, owszem, może sobie kiedyś zrobię. Z naciskiem na kiedyś. Zwykła farbą lateksową je miziasz czy jakąś specjalną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucy, zwykłą farbą akrylową do drewna! :)
      Na męża pluć się nie ośmielę... ja w ogóle średnio pluję;)

      Usuń
    2. no to nie wiem, uszczypnij albo co

      Usuń
  3. ooooo, nie mogę :DDDDD
    Myska, Ty tym jednym najgórniejszym zdjęciem nadrobiłaś jutrzejsze i pojutrzejsze wyzwanie foto!!!
    skrzynki podbiły mi serducho :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale cwietów wszędzie rośnie, co??? :))) nareszcie!!!

      Usuń
  4. april power ;) jedyny warunek na zadziałanie to słońce :P u nas brak! :/

    OdpowiedzUsuń
  5. A może chciałabyś wpaść i machnąć jeszcze moje okna??:) Może zamieszkasz ze mną skoro masz takie ADHD na sprzątanie :D
    U nas dziś też cieplutko, fajnie, oby już wiosna z nami została na dłużej... to chyba będzie najbardziej wyczekiwana wiosna od kiedy pamiętam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to sobie chyba muszę ustalić jakąś stawkę od okna :)))

      Usuń
    2. A no pewnie :) Dobrze, że u mnie okien nie ma dużo, bo tylko 4 podwójne. Ja okna mam brudne dopóki łazienki mi nie skończą, nie sądziłam, że tak się będzie kurzyć. Dosłownie masakra, jak przy gładziach. Ale jeszcze dobre 2-3 tygodnie i myślę, że będzie koniec. Wlecze się długo, ale to dlatego, że robią po pracy po 3-4 godzinki dziennie.

      Usuń
  6. Ooo! Zazdraszczam bardzo, bo u mnie słońca dzisiaj nie było, tylko woda, pośniegowa woda i woda, i woda i okno też wymyłam, a konkretnie w... kotłowni.:) Tam najbardziej się kurzy, zdjęłam firankę i całą szybę zakleiłam taką folią, którą wystarczy tylko przetrzeć i będzie błysk. Ciekawe czy aby na pewno?:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znaczy co? folię? do kotłowni? poproszę o konkrety!!!!

      Usuń
  7. świetny tem pomysł ze skrzyneczkami :)
    ja jak się wykuruje to tez polatam po oknach i może na wsi sokojna się wybiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że już się wykurowałaś!!! :)))

      Usuń
  8. Oh, jak ja chcę takiej wiosny jak u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh, teraz już chyba wszędzie jest! :)))

      Usuń
  9. Myska, jesteś boska z tymi swoimi "robótkami" :)...też bym tak chciała

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się, pogogda jest taka piękna, że w domu się nie chce siedzieć. Bardzo ładne te skrzyneczki, a najbardziej podoba mi się ten napis Keep calm and love live :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak, moja ostatni myśl przewodnia :)))

      Usuń
  11. Haft dla mamy świetny! Bardzo oryginalny pomysł na kartę z jakiejś okazji :)

    Skrzynki super. Lakierowałaś je jeszcze jakoś czy tylko sama farbka? Zastanawiam się czy po samej farbce dobrze kurz by się z nich ścierał? Bo też mam jedną skrzynkę do przerobienia ;)

    A jak Cię tak mocno energia rozpiera to ten...moim oknom też przydałoby się umycie :D

    Pozdrawiam serdecznie,
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe rozwiązanie na przechowywanie książek:) od razu ładniej to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł na te szufladę !

    OdpowiedzUsuń

Dzięki! :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...